ANGİAD Yönetim Kurulu Toplantımız, Başkanımız Ertuğrul Onat başkanlığında Bilkent Otel’de gerçekleşti.

Toplantıdan önce, MKE Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı Gazi Ercüment Tekin ve beraberindeki Yönetim Kurulu Üyeleri, Başkanımız Ertuğrul Onat ve Yönetim Kurulu Üyelerimizi ziyaret etti. Başkanımız, 2025–2026 Sezonu TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta mücadele edecek Ankaragücü futbol takımına yeni sezonda başarılar diledi. Ziyaret sonunda Başkanımız Ertuğrul Onat, günün anısına plaket takdim ederken; MKE Ankaragücü Başkanı Gazi Ercüment Tekin de Ertuğrul Onat yazılı Ankaragücü formasını Başkanımıza sundu.

Toplantıda da, gündemdeki konular ile önümüzdeki aylarda yapılacak çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.